جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال دقایقی پیش در محل این باشگاه آغاز شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال از ساعت 12 امروز آغاز شد.
 
* بهرام افشارزاده مدیرعامل و منصور پورحیدری عضو هیأت مدیره اولین نفراتی بودند که ساعت 12 امروز وارد باشگاه شدند. توفیقی، مسعود معینی و صادق‌پور نفرات بعدی بودند که ساعت 11 و 15 دقیقه به باشگاه آمدند.
 
* هنگامی که افجه‌ای و نثاری برای حضور در جلسه هیأت مدیره وارد باشگاه شدند افجعه‌ای عدد 4 را نشان داد و مدعی شد از بچگی طرفدار استقلال است.
 
* تا ساعت 12 دقیقه خبری از صاحب پناه نبوده تا اینکه وی به عنوان آخرین عضو خود را به جمع اعضای هیات مدیره رساند. با حضور او جلسه هیات مدیره نیز آغاز شد.
 
* مسعود معینی و صادق‌پور با اعضای باشگاه استقلال خوش و بش کردند.
 
* خبرنگاران زیادی مقابل در باشگاه حضور یافتند و همین مسئله توجه رهگذران را به خود جلب کرد.
 
* با توجه به اینکه اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به تازگی انتخاب شدند برخی از آنها برای خبرنگاران نا آشنا هستند که برای شناختن آنها از یکدیگر پرس و جو می‌کنند. افجه‌ای برخورد بسیار گرمی با خبرنگاران داشت.
 
* با توجه به تاکید افشارزاده مبنی بر عدم ورود افراد متفرقه در باشگاه  شخصی به نام مصلحتی قصد ورود به باشگاه را داشت که افراد مقابل در اجازه ورود وی را ندادند. پس از هماهنگی لازم با افشارزاده مشخص شد این شخص قرار است مسئول دفتر مدیرعامل جدید استقلال شود.
 
*امیر قلعه‌نویی که قرار بود ساعت 11 صبح امروز با افشارزاده ملاقات داشته باشد به دلیل کسالت در این جلسه شرکت نکرد البته اعضای هیات مدیره استقلال در تماس‌های خود پیگیر حضور قلعه‌نویی هستند.
/2759/